انواع دستگاه پرکن تیوپ خمیر دندان و کرم

0 تا 100 خط تولید و بسته بندی خمیر دندان ✅ (قیمت + خرید)

دستگاه‌های پرکن تیوپ به منظور پر کردن پماد، کرم، خمیر دندان و سایر مواد مشابه داخل تیوپ‌ها ساخته می‌شوند. این دستگاه‌ها سیستم پرکن قابل اعتماد و دقیقی به شمار می‌روند که فرآیند پر کردن تیوپ‌ها را با سرعت بالا و به شکل استاندارد و تمیز انجام می‌دهند. از دستگاه پرکن تیوپ خمیر دندان و کرم می‌توان در شرکت‌های تولیدی مختلف که محصولات آن‌ها در قالب تیوپ نگهداری و عرضه می‌شوند، استفاده کرد. دستگاه پرکن تیوپ معمولاً در صنایع دارویی، غذایی و شیمیایی کاربرد دارد. در ادامه با کارکرد و مزایای این دستگاه‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

دستگاه پرکن تیوپ خمیر دندان؟

دستگاه پرکن خمیردندان و کرم وسیله‌ای است که برای پر کردن تیوپ با خمیردندان، پماد، کرم و سایر مواد مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه پرکن تیوپ در انواع تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می‌شود که هرکدام ویژگی‌های متفاوتی دارند و با توجه به نیاز کسب و کار باید نسبت به خرید دستگاه مناسب اقدام کرد. مزایای دستگاه پرکن خمیر دندان و کرم عبارت‌اند از:

  • دستگاه پرکن خمیردندان در تمام مراحل از سرعت بسیار بالایی استفاده می‌کند و هزینه‌های عملیاتی کسب و کار را کاهش می‌دهد.
  • دستگاه پرکن خمیر دندان بسیار کارآمد و مؤثر است و با آن می‌توان به بهترین نتایج دست یافت.
  • هنگام استفاده از دستگاه پرکن خمیردندان، از نتایج قابل اعتماد و یکدست مطمئن خواهید بود.
  • با استفاده از این دستگاه می‌توانید انواع محصولات را در تیوپ‌های گوناگون پر کرده و به فروش برسانید.

دستگاه پرکن تیوپ خمیر دندان و کرم چیست

بازار خرید انواع دستگاه پرکن کرم

همان‌طور که می‌دانید، در سال‌های اخیر به ویژه بعد از همه‌گیری ویروس کرونا، اهمیت رعایت بهداشت در محیط کار و خانه افزایش یافته است؛ در نتیجه کارخانه‌های تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی بیشتر از هر زمان دیگری مشغول به تولید محصول هستند و فروش آن‌ها نیز افزایش یافته است؛ اما در فرآیند تولید این محصولات باید استانداردهای بهداشتی خاصی رعایت شوند و به همین دلیل، باید دخالت دست در این فرآیندها به حداقل برسد. بدین منظور، شرکت‌ها از دستگاه پرکن تیوپ خمیر دندان و کرم استفاده می‌کنند.

در نتیجه، می‌توان گفت بزرگ‌ترین بازار خرید انواع دستگاه پرکن کرم، شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی هستند؛ اما از آنجا که این دستگاه‌ها برای پر کردن محصولات دیگری مانند شکلات، رنگ مو، چسب و غیره نیز کاربرد دارند، شرکت‌هایی که در صنایع غذایی و شیمیایی فعالیت می‌کنند نیز به آن‌ها نیاز خواهند داشت.

سفارش انواع دستگاه پرکن مایعات

حرفه ای ترین و باکیفیت ترین دستگاه های بسته بندی و پرکن مایعات را از رادان ماشین بخرید.

تولید کننده دستگاه پرکن

امروزه در بازار انواع مختلفی از دستگاه‌های پرکن تیوپ خمیر دندان و کرم موجود هستند که توسط برندهای گوناگون ساخته می‌شوند. محصولات این برندها از بسیاری جنبه‌ها با یکدیگر تفاوت دارند؛ از جمله نوع مواد به کار رفته در ساخت دستگاه‌ها می‌توان به مدت زمان گارانتی، خدمات پس از فروش، قیمت، استانداردهای به کار رفته، خدمات نصب و ارسال، ابعاد و برق مصرفی دستگاه و اتوماتیک یا نیمه‌اتوماتیک بودن آن اشاره کرد. شرکت رادان ماشین یکی از بهترین تولیدکنندگان دستگاه پرکن است که به طور تخصصی به تولید انواع دستگاه پرکن تیوپ خمیر دندان و کرم می‌پردازد و حتی خطوط کامل بسته‌بندی را نیز به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

تولید کننده دستگاه پرکن

خرید انواع پرکن تیوپ

همان‌طور که گفته شد، دستگاه پرکن تیوپ خمیر دندان دارای انواع مختلفی است که به طور کلی می‌توان آن‌ها را به دو دسته تیوپ پرکن اتوماتیک و تیوپ پرکن نیمه اتوماتیک تقسیم‌بندی کرد. دستگاه‌های اتوماتیک تمام کارها را به صورت خودکار انجام می‌دهند و به دخالت اپراتور نیازی ندارند. عملکرد دستگاه‌های نیمه اتوماتیک نیز بسیار شبیه به دستگاه‌های اتوماتیک است؛ با این تفاوت که برخی فرآیندها (مانند قرار دادن تیوپ‌ها در جای درست) باید توسط اپراتور انجام شوند. هنگام خرید دستگاه پرکن تیوپ، به دنبال ویژگی‌های زیر باشید:

  • دستگاه همه‌چیز را به طور مستقل انجام دهد و به دخالت دستی کمی نیاز داشته باشد.
  • دستگاه پرکن خمیردندان دارای سیستم تنظیم دیجیتال حجم پر کردن باشد.
  • دستگاه دارای طراحی جمع و جور، کیفیت و سرعت بالایی باشد.
  • نازل‌های دستگاه پرکن باید به روش مؤثر کار پر کردن و سیل کردن تیوپ‌ها را انجام دهند.
  • دستگاه باید دارای PLC با سیستم کنترل لمسی باشد.
  • دستگاه باید دارای انواع تجهیزات پیشرفته مورد نیاز بوده و از جنس استنلس استیل ساخته شده باشد.
  • تمیز کردن و نگهداری دستگاه باید به راحتی انجام گیرد.

سفارش خرید انواع دستگاه پرکن تیوپ خمیر دندان

همان‌طور که گفته شد، برندهای زیادی در زمینه تولید انواع دستگاه پرکن تیوپ فعالیت می‌کنند که یکی از بهترین و معتبرترین آن‌ها شرکت رادان ماشین است. اگر به فکر خرید دستگاه پرکن تیوپ برای کسب و کار خود هستید، می‌توانید نمونه مورد نظر خود را به صورت مستقیم از طریق تماس با کارشناسان رادان سفارش دهید. در صورت سفارش مستقیم می‌توانید به صورت اختصاصی برخی پارامترها مانند تعداد نازل‌، نحوه قرار دادن تیوپ‌گذار، نحوه قرار دادن مخزن و امکان تشخیص نقطه سیاه روی تیوپ را بسته به نیاز و حجم تولید کسب و کار خود مشخص کنید. اگر در هر یک از صنایع شیمیایی، غذایی، آرایشی و بهداشتی مشغول به فعالیت هستید، قطعاً به یک دستگاه پرکن اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک نیاز خواهید داشت.

همچنین برای اطلاعات بیشتر در رابطه با راه اندازی خط تولید کرم روی لینک کلیک کنید.

سفارش خرید انواع دستگاه پرکن تیوپ خمیر دندان و کرم

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی دستگاه پرکن تیوپ خمیر دندان و کرم و نکات مهم برای خرید آن پرداختیم. امروزه محصولات بسیار زیادی هستند که در قالب تیوپ تولید و به بازار عرضه می‌شوند؛ از جمله شکلات، پماد، چسب، رنگ مو، کرم و غیره. شرکت‌هایی که در این زمینه‌ها فعالیت دارند با توجه به نیاز و حجم تولید خود، باید یک دستگاه پرکن تیوپ اتومات یا نیمه اتومات را خریداری کنند تا هم بازده و هم سود کسب و کار را افزایش دهند. جهت سفارش و خرید دستگاه پرکن تیوپ یا حتی خط بسته‌بندی کامل لوازم آرایشی و بهداشتی می‌توانید با کارشناسان رادان ماشین تماس حاصل فرمایید.

 

سوالات متداول

✅قیمت دستگاه پرکن تیوپ اتوماتیک به چه عواملی بستگی دارد؟

معمولاً‌ قیمت این دستگاه‌ها از دستگاه‌های پرکن تیوپ نیمه اتوماتیک بیشتر بوده و با توجه به عواملی مانند تجهیزات، سرعت پر کردن و سایر فاکتورها تعیین می‌شود.

✅بخش‌های مختلف دستگاه پرکن تیوپ کرم کدام‌اند؟

این دستگاه از اجزای مختلفی تشکیل می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به بخش پرکننده، مخزن تیوپ، بخش ته‌بند، بخش تاریخ‌زن و غیره اشاره کرد.

✅ته‌بندی یا سیل کردن تیوپ‌ها در دستگاه پرکن تیوپ چگونه است؟

با توجه به جنس تیوپ، نحوه سیل آن نیز مشخص می‌شود. برای مثال، تیوپ‌های پلاستیکی با استفاده از گرما و تیوپ‌های لمینتی با استفاده از سیستم تا کردن مکانیکی سیل می‌شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *