دستگاه پرکن شیر پاکتی

قیمت و خرید دستگاه بسته بندی و پرکن شیر پاکتی ✅

انسان همواره به دنبال روش‌های مختلف برای آسان‌تر کردن کارها و افزایش بهره‌وری بدون تلاش بیش از حد بوده است. در این راستا، ماشین‌آلات و دستگاه‌های صنعتی مختلفی طراحی و اختراع شدند که نه تنها کارها را سریع‌تر از نیروی انسانی پیش می‌برند، بلکه در درازمدت بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند. یکی از انواع این ماشین‌آلات، دستگاه‌های پرکن مایعات هستند که نتایج کار آن‌ها را در همه سوپرمارکت‌ها و منازل می‌توانیم مشاهده کنیم. دستگاه پرکن شیر پاکتی نیز یکی از این دستگاه‌هاست که همان‌طور که از نام آن پیداست، برای پر کن مایعات رقیق مثل شیر کاربرد دارد.

دستگاه پرکن شیر کیسه ای نه تنها بهره‌وری را افزایش می‌دهد، بلکه به گونه‌ای شیر را بسته‌بندی می‌کند که کاملاً بهداشتی و سالم باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این دستگاه و برندهای سازنده آن بیشتر آشنا شویم.

دستگاه پرکن شیر پاکتی چیست؟

منظور از دستگاه پرکن شیر در واقع همان دستگاه پرکن مایعات است. این دستگاه‌ها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که اگر بخواهیم خیلی کلی آن‌ها را بسته‌بندی کنیم، می‌توانیم آن‌ها را در دو گروه پرکن مایعات اتوماتیک و پرکن مایعات نیمه اتوماتیک قرار دهیم. دستگاه اتوماتیک به صورت کاملاً خودکار کارها را انجام می‌دهد و دارای یک پنل کنترل است که می‌توان از طریق آن به دستگاه برنامه داد و حجم پر کردن ظروف و سایر فاکتورها را مشخص کرد؛ اما دستگاه نیمه اتوماتیک به یک اپراتور نیاز دارد که محصولات را در جایگاه مناسب قرار دهد و بعد، دستگاه خودش همه کارها را تکمیل می‌کند.

بنابراین، دستگاه پرکن شیر نیز در انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک موجود است. البته این دستگاه‌ها را بر اساس مکانیسم مورد استفاده نیز می‌توان به گروه‌های مختلفی طبقه‌بندی کرد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم:

  • دستگاه پرکن پمپی تایمری: این دستگاه بر اساس زمان کار کرده و طی یک زمان مشخص، مقدار معینی از شیر را به داخل ظروف انتقال می‌دهد. نحوه کار آن نیز بدین شکل است که پمپ شروع به کار کرده و مواد را از داخل کلکتور و از طریق نازل‌ها، به داخل ظروف تزریق می‌کند. با تغییر زمان عبور شیر از نازل‌ها می‌توان سرعت دستگاه را تنظیم کرد.
  • دستگاه پرکن سیلندر پیستونی: این دستگاه پرکن شیر پاکتی روش کاری مشابه سرنگ دارد و از دقت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است. برای ساخت آن معمولاً از استنلس استیل استفاده می‌شود که بسیار بهداشتی و مقاوم است.
  • دستگاه پرکن لودسلی: این دستگاه از یک سنسور برای تعیین حجمی که باید داخل ظرف پر شود استفاده می‌کند. سنسور در زیر ظرف قرار گرفته و وزن آن را نمایش می‌دهد. وقتی مایع به داخل ظرف می‌ریزد، وزن آن کم‌کم زیاد می‌شود تا زمانی که به وزن تعیین‌شده توسط اپراتور برسد و دستگاه به سراغ ظرف بعدی برود.

دستگاه پرکن شیر پاکتی چیست؟

برند های معروف سازنده دستگاه پرکن شیر پاکتی

با توجه به افزایش حجم تولید کارخانه‌ها و نیاز روزافزون به ماشین‌آلاتی که بهره‌وری آن‌ها را افزایش می‌دهند، شرکت‌های زیادی نسبت به تولید دستگاه‌های مختلف از جمله دستگاه پرکن شیر اقدام کرده‌اند. یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های طراح و تولیدکننده که به صورت تخصصی در تولید انواع ماشین‌آلات برای صنایع غذایی، دارویی، آرایشی بهداشتی و شیمیایی فعالیت دارد، شرکت رادان ماشین است.

این شرکت علاوه بر دستگاه پرکن شیر پاکتی یا دستگاه پرکن مایعات با مکانیسم‌ها و سطوح اتوماسیون مختلف، سایر دستگاه‌های مورد نیاز در خط تولید و بسته‌بندی از جمله دستگاه درب بند، دستگاه لیبل چسبان، سیل وکیوم، فرم فیل سیل و خطوط کامل بسته‌بندی را نیز ارائه می‌دهد. علاوه بر این، امکان سفارشی‌سازی دستگاه توسط مشتری نیز فراهم شده است و شما می‌توانید بسته به نیاز خود دستگاهی با تعداد نازل‌های بیشتر یا کمتر و سایر قابلیت‌های لازم سفارش دهید.

سفارش انواع دستگاه پرکن مایعات

حرفه ای ترین و باکیفیت ترین دستگاه های بسته بندی و پرکن مایعات را از رادان ماشین بخرید.

قیمت دستگاه پرکن شیر پاکتی

قیمت دستگاه پرکن شیر به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کیفیت و تعداد نازل‌ها اشاره کرد. ناگفته نماند که هرچه دستگاه قابلیت‌های بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز به مراتب بالاتر می‌رود؛ اما متأسفانه با توجه به نوسانات ارز و شرایط اقتصادی، نمی‌توان قیمت ثابتی برای این دستگاه‌ها در نظر گرفت. شما باید با توجه به نیازی که دارید، دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید و نگران هزینه‌ها نباشید زیرا قطعاً در مدت زمان کوتاهی، بازده و بهره‌وری شرکتتان افزایش می‌یابد و در نتیجه سود بیشتری کسب می‌کنید.

قیمت دستگاه پرکن شیر پاکتی

خرید دستگاه پرکن شیر پاکتی با سایز های گوناگون

همانطور که گفته شد، دستگاه پرکن شیر با مکانیسم‌ها و اندازه‌های مختلفی به تولید می‌رسد که شما باید با توجه به نیاز خود، دستگاه مناسب را انتخاب و خریداری کنید. رادان ماشین که یکی از بهترین برندهای دستگاه پرکن شیر پاکتی به شمار می‌رود، این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که دستگاه مورد نظر خود را به صورت تکه نازله یا دو، چهار یا ده نازله سفارش دهند. این شرکت با توجه به نیاز مشتری و بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان، دستگاه را مطابق با خواست مشتری طراحی و تولید می‌کند.

همچنین با خرید این دستگاه میتوانید اقدام به راه اندازی خط بسته بندی شیر بطری کرده و از فروش آن نیز کسب درآمد کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به دستگاه پرکن شیر پاکتی و بهترین برند سازنده این محصول پرداختیم. شیر از جمله فرآورده‌های لبنی است که برای بدن ما فایده‌های بسیار زیادی دارد و شرکت‌های بی‌شماری با تولید این محصول، نیاز بازار را تأمین می‌کنند. این شرکت‌ها برای اینکه شیر را به سالم‌ترین و بهداشتی‌ترین شکل ممکن در اختیار مشتریان قرار دهند، از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات تخصصی استفاده می‌کنند که یکی از آن‌ها دستگاه پرکن شیر است. اگر شما نیز به تولید این محصول می‌پردازید، هم‌اکنون می‌توانید با خرید دستگاه پرکن شیر از رادان ماشین بهره‌وری کسب و کار خود را افزایش دهید.

 

سوالات متداول

✅دستگاه پرکن شیر پاکتی از چه متریالی ساخته می‌شود؟

این دستگاه از فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل ساخته می‌شود که در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی بسیار مقاوم و بهداشتی است.

✅برای پر کردن ماست و مایعات غلیظ لبنیاتی از چه دستگاهی استفاده می‌شود؟‌

برای پر کردن و بسته‌بندی این نوع محصولات بهتر است از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده شود.

✅دستگاه پرکن شیر پاکتی چه کاربردی دارد؟

این دستگاه را می‌توان علاوه بر شیر، برای پر کردن مایعاتی مثل دوغ، شیرکاکائو، روغن خوراکی و آب آشامیدنی نیز مورد استفاده قرار داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *