خرید دستگاه بسته بندی آب ليوانی

خرید دستگاه پرکن و بسته بندی آب ليوانی

با افزایش جمعیت و رواج زندگی شهری، شرکت‌های تولیدکننده انواع محصولات از جمله آب آشامیدنی به روش‌های جدید و نوآورانه‌ای جهت برآورده کردن نیازهای مصرف‌کنندگان دست یافته‌اند. در گذشته آب معدنی فقط در بسته‌بندی بطری (کوچک یا بزرگ) توزیع می‌شد و به فروش می‌رسید؛ اما امروزه شاهد انواع روش‌های نوآورانه از جمله بسته‌بندی آب لیوانی هستیم. شرکت‌ها برای تولید این محصولات از دستگاه بسته بندی آب ليوانی استفاده می‌کنند که یکی از تجهیزات ضروری در خط تولید و بسته‌بندی آن‌ها به شمار می‌رود. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه کار این دستگاه که در حقیقت نوعی از دستگاه پرکن مایعات به شمار میرود را بررسی کرده و بیشتر به آن بپردازیم.

دستگاه بسته‌بندی آب لیوانی چیست؟

معمولاً برای بسته‌بندی آب لیوانی از دستگاه فرم فیل سیل استفاده می‌شود که تمامی مراحل از فرم‌دهی و تولید لیوان گرفته تا پر کردن آب داخل آن و درب‌بندی یا محکم کردن فویل روی لیوان را انجام می‌دهد. با استفاده از این دستگاه شما می‌توانید محصول آماده را به صورت بسته‌بندی و پرشده دریافت کرده و نسبت به توزیع آن‌ها اقدام فرمایید. دستگاه فرم فیل سیل را می‌توان حتی به دستگاه کارتونینگ نیز وصل کرد که به صورت اتوماتیک لیوان‌های آب معدنی را داخل کارتن‌هایی قرار می‌دهد و به این ترتیب، کل پروسه با سرعت و دقت زیادی انجام می‌شود.

دستگاه بسته‌بندی آب لیوانی چیست؟

نحوه عملکرد دستگاه فرم فیل سیل در بسته‌بندی آب لیوانی

دستگاه فرم فیل سیل بهترین دستگاه بسته بندی آب ليوانی به شمار می‌رود که همه کارها را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد؛ اما آیا می‌دانید روش کار این دستگاه به چه صورت است؟ در ادامه مراحل بسته‌بندی آب لیوانی توسط دستگاه فرم فیل سیل را بررسی خواهیم کرد:

  • گرم کردن مواد: در ابتدا، مواد پلاستیکی که برای ساخت لیوان‌های آب به کار می‌روند در دستگاه قرار داده شده و المنت‌های حرارتی موجود در دستگاه این مواد را گرم می‌کند تا آماده قالب‌گیری شوند.
  • قالب‌دهی لیوان‌ها: در این مرحله، پلاستیک‌های گرم‌شده داخل قالب‌های آماده قرار می‌گیرند تا لیوان‌ها ساخته شوند. پس از قالب‌گیری باید کمی به لیوان‌ها زمان داد تا سرد شوند.
  • پر کردن آب داخل لیوان‌ها: قسمت پرکن دستگاه مشابه ماشین‌آلات پرکن مایعات کار کرده و آب را در حجم معینی به داخل لیوان‌ها انتقال می‌دهد.
  • درب‌گذاری لیوان‌ها: پس از اینکه لیوان‌ها از آب پر شدند، دستگاه از ورق‌های آلومینیومی نازک به همراه حرارت برای بسته‌بندی و پلمپ کردن آن‌ها استفاده می‌کند.
  • برش دادن لیوان‌ها: از آنجا که قالب‌ها و رول‌های آلومینیومی به هم پیوسته هستند، تمامی محصولات تا این مرحله به یکدیگر متصل بوده‌اند. در مرحله آخر، دستگاه با استفاده از تیغه‌هایی که دارد لیوان‌ها را از هم جدا می‌کند.

نحوه عملکرد دستگاه فرم فیل سیل در بسته‌بندی آب لیوانی

مزایای استفاده از دستگاه فرم فیل سیل برای بسته‌بندی آب لیوانی

اگر به دنبال راه‌اندازی خط تولید و بسته‌بندی آب لیوانی هستید، توصیه می‌شود به فکر خرید دستگاه بسته بندی آب ليوانی یا همان دستگاه فرم فیل سیل باشید. این دستگاه کاملاً اتوماتیک بوده و تمامی مراحل بسته‌بندی را از ابتدا تا انتها بدون دخالت دست انجام می‌دهد. تنها کاری که نیاز به دخالت اپراتور دارد، ریختن مواد اولیه پلاستیکی و آلومینیومی داخل بخش‌های ورودی دستگاه است.

استفاده از این دستگاه به شما کمک می‌کند تا در ساخت بسته‌بندی صرفه‌جویی کنید؛ زیرا دستگاه فرم فیل سیل هیچ‌گونه خرابی و هدررفت ندارد و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، عدم دخالت دست یک مزیت بسیار مهم استفاده از این دستگاه‌ها به شمار می‌رود زیرا محصولاتی مانند آب آشامیدنی، قوانین و استانداردهای بهداشتی سختگیرانه‌ای دارند که تولیدکنندگان باید از آن‌ها پیروی کنند.

سفارش انواع دستگاه پرکن مایعات

حرفه ای ترین و باکیفیت ترین دستگاه های بسته بندی و پرکن مایعات را از رادان ماشین بخرید.

فروش دستگاه بسته بندی آب لیوانی با ظرفیت بالا

اکنون سوالی که پیش می‌آید این است که دستگاه بسته بندی آب ليوانی چقدر برای ما هزینه خواهد داشت؟ با توجه به نوسانات قیمت و شرایط اقتصادی فعلی، نمی‌توان قیمت ثابتی ارائه داد اما به طور کلی قیمت دستگاه به طراحی و کیفیت آن، متریال به کار رفته در ساخت و امکانات دستگاه بستگی دارد. شما باید ابتدا قیمت دستگاه بسته بندی آب ليوانی را از یک شرکت معتبر مانند رادان ماشین استعلام کرده و بر این اساس، نسبت به تعیین بودجه و سرمایه خود اقدام فرمایید.

فروش دستگاه بسته بندی آب لیوانی با ظرفیت بالا

خرید دستگاه بسته بندی آب لیوانی از رادان ماشین

اگر به فکر راه‌اندازی خط تولید و بسته‌بندی آب لیوانی هستید، باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید که از جمله آن‌ها می‌توان به دریافت مجوزهای لازم و رعایت استانداردهای تعیین‌شده توسط وزارت بهداشت و سایر نهادهای مربوطه اشاره کرد. علاوه بر این، شما باید تجهیزات و ماشین‌آلات استاندارد و باکیفیتی تهیه کنید که دستگاه بسته بندی آب ليوانی یکی از آن‌هاست. همچنین با تهیه این دستگاه میتوانید خط تولید آب معدنی را نیز راه اندازی کنید.

شرکت رادان ماشین یکی از معتبرترین تولیدکنندگانی است که به طراحی و ساخت انواع تجهیزات بسته‌بندی از جمله دستگاه فرم فیل سیل می‌پردازد. این شرکت همچنین خطوط تولید و بسته‌بندی کاملی را ارائه می‌دهد که می‌توانید نمونه و مشخصات فنی آن‌ها را در سایت مشاهده کنید.

سخن پایانی

با توجه به اهمیت و حیاتی بودن آب معدنی برای همه انسان‌ها،‌ راه‌اندازی خط تولید و بسته‌بندی آب معدنی یا آب لیوانی یک ایده بسیار پرسود به شمار می‌رود. کارآفرینانی که قصد دارند در این زمینه شروع به فعالیت کنند، باید تمامی مجوزهای لازم را دریافت کرده و تجهیزات خاصی را تهیه کنند تا هم بازده و سرعت انجام کارها افزایش یابد و هم از بهداشتی بودن و رعایت استانداردها اطمینان حاصل شود. جهت خرید بهترین دستگاه بسته‌بندی آب لیوانی می‌توانید با کارشناسان رادان ماشین تماس گرفته و سوالات خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

 

سوالات متداول

✅برای تولید و بسته‌بندی آب معدنی لیوانی چه دستگاه‌هایی نیاز داریم؟

برای راه‌اندازی خط تولید و بسته‌بندی آب معدنی لیوانی باید ماشین فرم فیل سیل، کمپرسور هوا و (در صورت نیاز به اتوماسیون کل فرآیند) دستگاه کارتونینگ و چسب‌زن کارتن را تهیه کنید.

✅دستگاه فرم فیل سیل برای بسته‌بندی چه محصولاتی کاربرد دارد؟

این دستگاه علاوه بر آب معدنی لیوانی برای بسته‌بندی سایر مواد غذایی از جمله انواع دسرها، نوشیدنی‌های لیوانی، کره تک‌نفره، پنیر خامه‌ای و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

✅سرعت دستگاه فرم فیل سیل چقدر است؟

این دستگاه می‌تواند بسته به نیاز کسب و کار ۴۵۰۰، ۷۰۰۰، ۱۲۰۰۰ و ۱۸۰۰۰ لیوان در ساعت تولید و بسته‌بندی کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *