خرید دستگاه پرکن بطری شیر با بهترین قیمت

خرید دستگاه پرکن بطری شیر با بهترین قیمت

یکی از معضلات اصلی صنایع، پر کردن محصولات در ظرف موردنظر است. با روی کار آمدن انواع دستگاه‌‌‌‌های پرکن این کار به راحتی انجام می‌شود. دستگاه پرکن بطری شیر یکی از کاربردی‌‌‌ترین و بهترین دستگاه‌‌‌‌ها در صنعت شیر بوده که به واسطه آن در کوتاه‌‌‌‌‌ترین زمان و در وسعت بالا ‌می‌توان شیر تولیدی را در بطری موردنظر پر کرد.

پرکن‌‌هایی که برای شیر به کار ‌می‌روند بسیار متنوع‌‌‌اند و در انواع مدل‌‌‌‌های پرکن شیر جعبه‌‌ای، پاکتی، کیسه‌‌ای، بطری و قوطی و… موجود هستند؛ اما هدف ما در این محتوا به‌‌ طور تخصصی صحبت پیرامون دستگاه پرکن بطری شیر است. شیر یک مایع خوراکی رقیق بوده که انواع دستگاه‌‌‌‌های پرکن مایعات را ‌می‌توان برای انتقال آن به کار برد. بسته به این‌‌ که وسعت کار چقدر باشد از انواع پرکن‌‌های شیر دستی، اتومات و نیمه اتوماتیک ‌می‌توان استفاده کرد.

دستگاه پرکن بطری شیر چیست؟

دستگاه پرکن یکی از دستگاه‌‌‌‌های بسیار کاربردی در انواع صنایع است که از آن به‌‌ منظور پر کردن ماده تولیدی در ظرف موردنظر استفاده ‌می‌شود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌‌‌‌های دنیا، استفاده از دستگاه پرکن در تما‌می ‌کارخانه‌‌‌‌ها لازم و ضروری است و این دستگاه برحسب نوع محصول تولیدی، غلظت و نوع ظرف پرشده و همچنین مکانیسم عملکرد متفاوت هستند.

 از آن‌‌ جا‌‌ که محصولی مانند شیر یک مایع رقیق با ویسکوزیته پایین است ‌می‌توان آن را به‌‌ راحتی به کمک انواع دستگاه‌‌‌‌های پرکن در ظروف بطری شیشه‌‌‌ای یا پلاستیکی پر کرد. دستگاهی که به‌‌ طور خاص برای شیر و پر کردن آن در بطری به کار ‌می‌رود با نام دستگاه پرکن بطری شیر خوانده ‌می‌شود.

نمونه‌‌‌‌های مختلفی از دستگاه پرکن بطری وجود دارد که برحسب وسعت کار، نوع کارخانه، وسعت خط تولید، تعداد سفارش و … ‌می‌توان آن‌‌‌‌ها را انتخاب کرد. به‌‌ طور کلی شاهد سه نمونه شیر پرکن بطری به شکل دستی، نیمه اتومات و تمام اتومات هستیم که هر کدام ویژگی‌‌‌‌های خاص خود را دارند.

دستگاه پرکن بطری شیر چیست؟

✅ دستگاه پرکن بطری اتوماتیک

این نمونه دستگاه پیشرفته‌‌‌‌‌ترین و حرفه‌‌‌ای‌‌‌‌‌ترین انواع دستگاه‌‌‌‌های پرکن بوده که تما‌می ‌پروسه پر کردن، بسته‌‌ بندی، لیبل زنی و … در آن به‌‌ طور اتوماتیک و بدون نیاز به حضور اپراتور انجام ‌می‌گیرد. جهت مشاهده قیمت و خرید دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک به لینک درج شده مراجعه کنید.

✅ دستگاه پرکن بطری نیمه اتوماتیک

نمونه نیمه اتوماتیک نسبت‌‌ به نمونه اتوماتیک ضعیف‌‌‌‌‌تر عمل ‌می‌کنند و در بخشی از پروسه خود به حضور اپراتور نیاز دارد. قیمت این نمونه نسبت‌‌ به حالت قبلی کم‌‌‌‌‌تر و همچنین سرعت تولید آن نیز پایین‌‌‌‌‌تر است.

 

✅ دستگاه پرکن بطری دستی

نمونه دستی دستگاه‌‌‌‌های پرکن کارایی ساده و محدودی دارند و سرعت تولید آن‌ها کم‌‌‌‌‌تر است. معمولاً از این نمونه برای فعالیت‌‌‌‌های خانگی یا پر کردن شیر محلی در بطری استفاده ‌می‌کنند.

قیمت دستگاه پرکن بطری شیر

انتخاب دستگاه پرکن بطری شیر با بهترین قیمت بسته به وسعت کارخانه یا شرکت تولیدی و بودجه اولیه متفاوت است. به‌‌ عنوان مثال قیمت پرکن بطری شیر به حالت تمام اتوماتیک با تعداد نازل بالا به‌‌ مراتب از پرکن‌‌های نیمه اتوماتیک یا حتی تمام اتوماتیک با تعداد نازل کم‌‌‌‌‌تر بیشتر است. این‌‌ که کدام نمونه را انتخاب ‌می‌کنید بستگی به بودجه اولیه یا میزان سفارش در روز دارد.

همچنین قیمت این دستگاه به موارد دیگری نظیر کارخانه یا برند تولیدی، متریال بکار رفته در ساخت دستگاه، نوع پایه‌ها و… نیز بستگی دارد. به‌‌ عنوان مثال هر چه این برند تولیدی بهتر باشد و محصولات آن کیفیت بالاتری داشته باشند، قیمت دستگاه پرکن بطری شیر نیز بیشتر ‌می‌شود.

دستگاه پرکنی که از بدنه استیل ضد زنگ ساخته‌‌ شده نسبت‌‌ به نمونه‌‌‌‌های فلزی و آهنی قیمت بیشتری دارد. نوع پایه و تعداد نازل به‌‌ کاررفته و ابعاد پرکن نیز بر روی قیمت آن تأثیر مستقیم گذاشته به‌‌ طوری‌‌ که هر مجموعه متناسب با نیاز خود ‌می‌تواند انواع دستگاه‌‌‌‌های پرکن برای پر کردن شیر در بطری با ویژگی‌‌‌‌های مختلف را سفارش داده و خریداری کند.

همچنین با خرید این تجهیزات میتوانید اقدام به راه اندازی یک خط بسته بندی شیر پاکتی کنید و از فروش این شیر در این بسته بندی نیز کسب درآمد داشته باشید.

قیمت دستگاه پرکن بطری شیر

خرید دستگاه پرکن بطری شیر

در صورتی‌‌ که قصد خرید دستگاه پرکن بطری شیر را دارید توصیه ما به شما تناسب بین دستگاه با تعداد سفارش در روز است. به‌‌ عنوان مثال اگر دارای کارخانه‌‌‌ای بزرگ با تعداد سفارش بالا و خط تولید وسیع هستید توصیه ‌می‌شود دستگاه‌‌‌‌های پرکن تمام اتوماتیک با تعداد نازل بالا خریداری کنید. اگر فعالیت شما محدودتر است ‌می‌توانید از پرکن‌‌های نیمه اتوماتیک خریداری کنید که قیمت مناسب‌‌‌‌‌تری نسبت‌‌ به نمونه تمام اتوماتیک دارد. اگر به طور دستی و خانگی به دستگاه پرکن شیر نیاز دارید ‌می‌توانید از دستگاه‌‌‌‌های پرکن دستی استفاده کنید که قیمتی بسیار ارزان‌‌‌‌‌تر داشته و پروسه پر کردن با آن‌ها آسان‌تر از پر کردن با دست است.

خرید دستگاه پرکن بطری شیر

فروش عمده دستگاه پرکن بطری شیر

در صورتی‌‌ که قصد تهیه و خرید دستگاه پرکن شیر با بهترین قیمت را دارید ‌می‌توانید آن را به‌‌ طور عمده و در تعداد بالا برای فعالیت خود خریداری کنید. بدون شک خرید عمده این دستگاه سبب صرفه‌‌ جویی در هزینه و همچنین اعمال تخفیف‌های بیشتر ‌می‌شود. کارخانه‌‌‌‌های بزرگ و یا کارگاه‌‌‌‌ها به خرید عمده دستگاه پرکن بطری شیر نیاز دارند تا تعداد زیادی از آن را در خط تولید خود به کار ببرند.

سفارش انواع دستگاه پرکن مایعات

حرفه ای ترین و باکیفیت ترین دستگاه های بسته بندی و پرکن مایعات را از رادان ماشین بخرید.

دستگاه پرکن بطری شیر ایرانی

خوشبختانه برندهای ایرانی در زمینه تهیه و تولید دستگاه پرکن بطری شیر خوش درخشیده‌‌‌اند و شاهد انواع پرکن‌‌ها با بهترین کیفیت و کارایی از آن‌‌‌‌ها هستیم. پرکن‌‌هایی که توسط برندهای داخلی تولید ‌می‌شوند دارای بدنه تمام استیل و ضد زنگ بوده و همچنین پایه‌‌‌‌های محکمی ‌دارند. در این پرکن‌‌ها اتصال نازل به دهانه بطری به‌‌ خوبی انجام ‌می‌شود و نگرانی بابت هدررفته شیر ندارد. همچنین سرعت پرکن‌‌ها نیز مناسب بوده و در هر ساعت چیزی حدود به 150 تا 1000 بطری شیر را‌ می‌توان با آن‌‌‌‌ها پر کرد.

دستگاه پرکن بطری شیر ایرانی

جمع‌‌ بندی

دستگاه‌‌‌‌های پرکن یکی از کاربردی‌‌‌‌‌ترین دستگاه‌‌‌‌ها در صنایع مختلف هستند که سبب افزایش سرعت و کاهش هدر رفت محصول ‌می‌شوند. شیر یکی از مایعات رقیق است که برای پر کردن آن در ظرف‌‌‌‌های مورد نظر مانند بطری، پاکت، شیشه و پلاستیک و …‌می‌توان رنج مختلفی از پرکن‌‌‌‌ها را استفاده کرد.

دستگاه پرکن بطری شیر به‌‌ طور اختصاصی برای پر کردن شیر در بطری‌‌های پلاستیکی یا فلزی یا شیشه‌‌‌ای طراحی و تولید شده. این دستگاه برحسب نحوه عملکرد به سه دسته دستی، نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک تقسیم‌‌ بندی ‌می‌شود. خرید دستگاه پرکن شیر به‌‌ طور عمده سبب صرفه‌‌ جویی در هزینه‌‌‌‌ها، افزایش سرعت و کاهش هدر رفت محصول می‌شود.

سوالات متداول

✅دستگاه پرکن بطری شیر چیست؟

دستگاه پرکن فوق یکی از انواع دستگاه‌‌‌‌های پرکن بوده که به‌‌ طور اختصاصی برای پر کردن بطری‌‌‌‌های پلاستیکی یا شیشه‌‌‌ای از شیر مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد.

✅انواع دستگاه پرکن بطری شیر به چه صورت است؟

دستگاه پرکن بطری شیر برحسب مکانیسم عملکرد به سه دسته پرکن‌‌های دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم‌‌ بندی ‌می‌شود.

✅قیمت دستگاه پرکن بطری شیر به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت این دستگاه به عواملی نظیر مکانیسم عملکرد که دستی باشد یا اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک، جنس بدنه دستگاه، ابعاد، برند و کارخانه تولیدی و … بستگی دارد.

✅نحوه عملکرد دستگاه پرکن بطری شیر به چه صورت است؟

نحوه عملکرد این دستگاه بدین صورت است که مایع موردنظر در مخزن قرار گرفته و بطری‌‌‌‌های شیر بر روی نوار مرتب شده و به سمت نازل دستگاه حرکت ‌می‌کنند. پس‌‌ از اتصال درب بطری با نازل، شیر از مخزن خارج و به بطری منتقل می‌شود و پس‌‌ از پر شدن تا حجم یا وزن موردنظر قطع و بطری به سمت بسته‌‌ بندی و لیبل زنی ‌می‌رود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *