انواع دستگاه بسته بندی

با توجه به اینکه امروزه بسته بندی مناسب در تمامی صنایع حرف اول را می‌زند و می‌تواند به بازاریابی بهتر و سود بیشتر منجر شود، دستگاه بسته بندی به یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های صنعتی تبدیل شده است. دستگاه‌های بسته‌بندی در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام کاربرد منحصربه‌فرد خود را دارند. اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی را دارید، می‌توانید در این صفحه انواع دستگاه‌های بسته‌بندی را پیدا کرده و با استفاده از نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم، محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

کاربرد دستگاه های بسته بندی

دستگاه‌های بسته‌بندی یکی از اصلی‌ترین عوامل در خط تولید هر کسب‌وکاری به شمار می‌روند. در واقع هر محصولی برای اینکه از خط تولید خارج شود، نیاز به یک بسته‌بندی مناسب دارد تا کیفیت و دوام آن افزایش پیدا کند و قابل ارائه به مشتری باشد. دستگاه بسته‌بندی این کار را انجام می‌دهد.

دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک

دستگاه های بسته بندی در خطوط تولید مواد غذایی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. این دستگاه‌ها همچنین در صنایع شیمیایی کاربرد دارند که پس از صنعت مواد غذایی، دارای حساسیت و ایمنی بسیار بالایی هستند. دستگاه‌های بسته‌بندی برای انجام عملیات بسته‌بندی مواد خوراکی، حبوبات و خشکبار، کالاهای بهداشتی آرایشی، صنعتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع دستگاه های بسته بندی مایعات

دستگاه بسته بندی مایعات انواع مختلفی دارند که هر کدام برای یک کاربرد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهم‌ترین انواع دستگاه بسته بندی شامل موارد زیر هستند که همه آن‌ها را می‌توانید از طریق شرکت رادان ماشین تهیه کنید:

دستگاه لیبل‌چسبان

دستگاه لیبل چسبان جهت چسباندن لیبل بروی انواع ظروف تخت و گرد می‌باشد.

دستگاه لیبل‌چسبان

دستگاه درب‌بند

دستگاه درب بند که برای بستن درب ظروف محصولات استفاده می‌شود.

دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات که ظرف محصولات را با حجم مشخصی از مواد پر می‌کند.

دستگاه پرکن پمپی

دستگاه پرکن تیوب

دستگاهی برای پر کردن تیوب‌ها از مایعات غلیظ مانند کرم، مواد آرایشی و شیمیایی، رنگ، پماد و…

نکات مهم در خرید دستگاه بسته بندی مایعات

قطعاً نوع محصولی که قصد بسته‌بندی آن را دارید مشخص است؛ اما این تنها نکته‌ای نیست که هنگام خرید دستگاه بسته بندی مایعات باید به آن دقت کنید. چند سؤال مهم که باید پیش از خرید این دستگاه به آن‌ها پاسخ دهید تا بهترین خرید را تجربه کنید عبارتند از:

  • آیا شیوه کارکرد دستگاه روی انتخاب بسته‌بندی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • فضایی که برای دستگاه بسته‌بندی جدید در اختیار دارید چقدر است؟
  • سرعت دستگاه بسته‌بندی مورد نیاز شما چقدر باید باشد؟
  • در رابطه با خدمات و پشتیبانی از سوی سازنده دستگاه بسته بندی به چه شرایطی نیاز دارید؟
  • شما همچنین می‌توانید با مشاوران فروش رادان ماشین تماس بگیرید تا سوالات خود را در این رابطه مطرح کنید.

سفارش انواع دستگاه پرکن مایعات

حرفه ای ترین و باکیفیت ترین دستگاه های بسته بندی و پرکن مایعات را از رادان ماشین بخرید.

مزایا استفاده از دستگاه بسته بندی مایعات

همانطور که گفتیم، فروش دستگاه بسته بندی امروزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. بسته‌بندی در معرفی محصول نقش مهمی ایفا می‌کند و به همین علت، هر کسب‌وکاری باید دستگاه بسته‌بندی مناسب محصولات خود را تهیه کند. از این گذشته، محصولات به دلیل جابه‌جا شدن و قرار گرفتن در معرض آسیب‌های فراوان، به محافظت نیاز دارند که بسته‌بندی این کار را انجام می‌دهد. دستگاه بسته‌بندی همچنین در شکیل‌تر جلوه دادن محصول و تبلیغات آن نقش دارد.
مشاغلی که به دستگاه بسته بندی نیاز دارند

دستگاه لیبل چسبان
دستگاه بسته بندی امروزه تقریبا در هر کسب‌وکاری کاربرد دارد؛ اما همانطور که گفتیم بیشترین کاربرد آن در صنایع مواد غذایی و صنایع شیمیایی است. انواع دستگاه‌هایی که در این صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از دستگاه بسته بندی مایعات غلیظ، دستگاه بسته‌بندی حبوبات و خشکبار و ….

خرید دستگاه بسته بندی مایعات از رادان ماشین

با توجه به اینکه دستگاه بسته بندی مایعات یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های مورد نیاز در خط تولید به شمار می‌روند، حساسیت بالایی نسبت به خرید این دستگاه‌ها وجود داشته و باید از یک فروشگاه معتبر خریداری شوند. رادان ماشین یکی از بهترین شرکت‌های طراح و تولیدکننده است که در زمینه ساخت دستگاه بسته بندی مایعات فعالیت دارد. شما می‌توانید قیمت دستگاه بسته بندی مایعات را در همین صفحه مشاهده کرده و دستگاه مورد نظرتان را خریداری کنید.