ضمانت اصالت کالا​

قیمت رقابتی​

مشاوره خرید رایگان​​

ارسال سراسر کشور​​

دستگاه کارتن چسب زن

تماس بگیرید

ویژگی ها:

استعلام قیمت و موجودی:

برای خرید محصولاتی که امکان فروش آنلاین ندارند میتوانید از طریق لینک های بالا اقدام به خرید کنی

توضیحات

کارتن‌ها یکی از پرکاربردترین روش‌های بسته‌بندی هستند که در صنایع مواد غذایی، کاغذ، فرآورده‌های لبنی، محصولات بهداشتی و غیره کاربرد دارند. برای بسته‌بندی کارتن‌ها باید از یک دستگاه خاص به نام دستگاه چسب زنی کارتن استفاده کرد. این یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های بسته‌بندی در صنایع مختلف به شمار می‌رود که در آخرین مرحله بسته‌بندی از آن استفاده می‌شود تا حمل کارتن آسان‌تر شود. شما می‌توانید از طریق سایت رادان ماشین نسبت به خرید دستگاه کارتن چسب زن اقدام کنید.

کاربرد دستگاه چسب زنی کارتن

دستگاه چسب زن کارتن در صنف‌های مختلفی کاربرد دارد اما بیشترین موارد استفاده آن برای بسته‌بندی کارتن در سایزهای مختلف است. این دستگاه‌ها برای سهولت در حمل‌ونقل محصولات استفاده می‌شوند و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که قادر به چسب‌زنی انواع کارتن‌های سبک و سنگین‌وزن باشند. شرکت رادان ماشین یکی از بهترین سازندگان دستگاه کارتن چسب زن است که این دستگاه را با قیمت مناسبی ارائه می‌دهد.

انواع دستگاه چسب زنی کارتن

دستگاه چسب زنی کارتن در دو نوع دستی و اتوماتیک وجود دارد. در ادامه بیشتر درباره این دو نوع دستگاه توضیح داده‌ایم:

دستگاه چسب زن کارتن دستی

ساخته‌شده در ابعاد کوچک برای استفاده دستی در فروشگاه‌های کوچک و مغازه‌ها

دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک

قابل استفاده در کارخانه‌ها و صنایع مختلف دارای قابلیت چسب زدن هم‌زمان زیر و روی کارتن

نکات مهم در خرید دستگاه چسب زنی کارتن

با توجه به اینکه دستگاه کارتن چسب زن در انواع مختلفی تولید می‌شود که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند، شما باید با توجه به کسب‌وکار خود و نیازی که دارید، نسبت به خرید این دستگاه‌ها اقدام فرمایید. همچنین یک نکته مهم در خرید تجهیزات صنعتی از جمله دستگاه‌های کارتن چسب‌زن این است که این دستگاه‌ها را از طریق یک فروشنده معتبر تهیه کنید تا بتوانید در ازای هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید، از مزایای مورد نظرتان بهره‌مند شوید.

مزایا استفاده از دستگاه کارتن چسب زن

این دستگاه‌ها علاوه بر ایمنی هنگام کار، به فرآیند بسته‌بندی سرعت و نظم می‌بخشند. دستگاه چسب زنی کارتن، می‌تواند چسب را به‌درستی و در کوتاه‌ترین زمان، بدون ایجاد حباب در زیر و روی کارتن قرار دهد. این محصول دارای عملکردی عالی با سرعت بالا است و بدون ایجاد حباب یا چروک در چسب، کارتن را به بهترین شکل بسته‌بندی می‌کند. با استفاده از این دستگاه، بسته‌بندی بهتر انجام شده و از باز شدن درب کارتن جلوگیری می‌شود که باعث بهداشتی‌تر بودن محصول و کاهش خسارات وارده خواهد شد.

مشاغلی که به دستگاه چسب زنی کارتن نیاز دارند

بیشترین کاربرد دستگاه چسب زنی کارتن در امر بسته‌بندی کارتن است. البته این دستگاه در موارد دیگری نیز (مانند اسباب‌کشی و هر کاری که به چسب زدن کارتن نیاز داشته باشد) کاربرد دارد، اما بیشتر در زمینه بسته‌بندی انواع کارتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این‌رو، هر کارخانه و کسب‌وکاری که محصولات خود را جهت آماده‌سازی برای حمل‌ونقل داخل کارتن قرار می‌دهد،‌ می‌تواند از این دستگاه‌های پرکاربرد بهره ببرد.

خرید دستگاه کارتن چسب زن از رادان ماشین

ازآنجاکه بیشتر تجهیزات صنعتی وارداتی هستند و قیمت ارز بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد، ممکن است قیمت دستگاه چسب زن کارتن در بازار کمی بالا باشد؛ اما جای نگرانی نیست؛ شرکت رادان ماشین یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی است که از مرحله طراحی گرفته تا مونتاژ، به ساخت و عرضه دستگاه‌های تخصصی صنعتی از جمله فروش دستگاه چسب زن کارتن می‌پردازد و این دستگاه‌ها را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. شما می‌توانید از طریق همین صفحه از قیمت محصولات این شرکت باخبر شوید و نسبت به خرید آن‌ها اقدام فرمایید.

0/5 (0 نظر)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه کارتن چسب زن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دستگاه کارتن چسب زن

تماس بگیرید

ضمانت اصالت کالا​

قیمت رقابتی​

مشاوره خرید رایگان​​

ارسال سراسر کشور​​

استعلام قیمت و موجودی:

برای خرید محصولاتی که امکان فروش آنلاین ندارند میتوانید از طریق لینک های بالا اقدام به خرید کنی

سوالات متداول

انواع دستگاه‌های چسب زنی کارتن کدامند؟‌
مشاوره و فروش