دستگاه پرکن بطری پت

دستگاه پرکن بطری پت | بهترین عمده فروش‌های آن در ایران

دستگاه پرکن بطری پت یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع دستگاه‌ها در صنعت بسته بندی محصولات است. همان‌طور که می‌دانید بخش بسته بندی مواد تولیدی دغدغه اصلی هر مجموعه به شمار می‌آید. در زمان‌های گذشته این بخش به طور دستی و توسط نیروی انسانی انجام می‌شد، اما با روی کار آمدن انواع پرکن‌ها و پیشرفته‌‌تر شدن آن‌ها، رفته‌رفته کار پر کردن با سهولت و سرعت بالاتری انجام شد، به طوری که امروزه شاهد انواع دستگاه‌ پرکن مایعات برای مواد تولیدی با غلظت و مشخصات فیزیکی متفاوت هستیم. دسته بندی دستگاه‌های پرکن هم برحسب غلظت و نوع ماده موردنظر و هم بر حسب ظرف انجام می‌شود، اما هدف ما در این محتوا بررسی دستگاه پرکن بطری پت به شکل خاص است.

این دستگاه‌ها به طور پرکن مایعات اتوماتیک و پرکن مایعات نیمه اتوماتیک قابل خریداری هستند که هر مجموعه متناسب با خط تولید، بودجه اولیه و دیگر شرایط می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کند. همچنین در خرید دستگاه پرکن بطری پت تعداد نازل نیز بر روی قیمت آن تأثیر دارد.

سفارش انواع دستگاه پرکن مایعات

حرفه ای ترین و باکیفیت ترین دستگاه های بسته بندی و پرکن مایعات را از رادان ماشین بخرید.

دستگاه بطری پرکن پت

 پیش از آن‌که ببینیم دستگاه پرکن بطری پت چیست، به توضیح خود پت می‌پردازیم. پت نوعی ماده پلاستیکی است که یکی از کاربردهای آن، استفاده در بخش بطری نوشیدنی است. این بطری‌ها معمولاً برای آب به کار می‌روند و مانند دیگر نمونه‌های پلاستیکی و یا نمونه‌هایی که دارای ‌‌ترکیبات آلی و نفتی هستند، خطری ندارند.

ماده سازنده بطری‌های پت فاقد پلی اتیلن است، درنتیجه خواص فیزیکی و شیمیایی خاصی برای آن‌ها به وجود می‌آورد. این بطری‌ها دارای مقاومت بسیار بالا در مقابل سایش هستند، همچنین انعطاف پذیری بطری‌های پت در مقایسه با انواع پلاستیکی بیشتر است و در مقابل ضربه نیز استحکام خوبی از خود نشان می‌دهند. بطری‌های پت فاقد هرگونه نشت‌اند و مایعاتی که توسط این بطری‌ها بسته بندی می‌شوند بدون هیچ‌گونه هدر رفت هستند. همچنین این بطری‌ها قابلیت بازیافت دارند و از این منظر برای محیط‌زیست مضر نیستند که این مسئله منجر به استفاده از این بطری‌ها به جای نمونه‌های پلاستیکی شد.

 اما دستگاه بطری پرکن پت یکی از انواع دستگاه‌های پرکن است که به طور تخصصی برای این ظرف و بطری طراحی می‌شود. دقت کنید که دستگاه فوق تنها برای پر کردن بطری آب یا نوشیدنی نیست؛ بلکه از آن برای پر کردن انواع گالن‌ها و بطری‌های حاوی عرقیجات گیاهی و دیگر مواد شیمیایی مختلف نیز می‌توان استفاده کرد.

یک دستگاه پرکن بطری از بخش‌های زیر تشکیل شده است:

  • سیستم مرتب کننده
  • سیستم پرکننده
  • سیستم جمع‌آوری
  • سیستم نوار نقاله
  • سیستم توزیع
  • سیستم تشخیص
  • سیستم پرکننده

 در ادامه به بررسی انواع دستگاه پرکن بطری برحسب مکانیسم عملکرد و یا تعداد نازل می‌پردازیم.

خرید دستگاه پرکن بطری پت

انواع دستگاه پرکن بطری پت

 همان‌طور که گفتیم به طورکلی دستگاه‌های پرکن از جنبه‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. از جمله این جنبه‌ها می‌توان به نوع محصول، غلظت محصول، مکانیسم عملکرد پرکن، تعداد نازل و موارد این چنینی اشاره کرد. بر همین اساس سه نوع مختلف دستگاه پرکن برای بطری پت داریم.

✅ یک نازله، دو نازله تا 6 نازله

یکی از انواع دسته بندی دستگاه‌های پرکن به خصوص پرکن بطری پت، برحسب تعداد نازل است. هرچه تعداد این نازل بیشتر باشد میزان تولید در دقیقه بیشتر بوده و در نتیجه حجم نهایی کار نیز بیشتر می‌شود، اما در مقابل قیمت دستگاه بالاتر است. به طورکلی هر نازل قابلیت اتصال به یک ظرف را دارد که در نتیجه افزایش تعداد نازل افزایش محصول نهایی را به همراه می‌آورد.

✅ دستگاه بطری پرکن پت اتوماتیک

از دیگر انواع دستگاه‌های پرکن می‌توان به نمونه اتوماتیک آن‌ها اشاره داشت. دستگاه‌های اتوماتیک به حضور نیروی انسانی نیازی ندارند و تمامی ‌پروسه قرارگیری ظرف نمونه تا مرحله نهایی یعنی بسته بندی و لیبل گذاری توسط خود دستگاه انجام می‌شود. سرعت بسته بندی محصولات با دستگاه‌های اتوماتیک بسیار بالا است و در هر ساعت چیزی حدود دو تا چهار هزار تولیدی خواهند داشت؛ اما دستگاه اتوماتیک در مقایسه با نمونه نیمه اتوماتیک و یا حتی دستی قیمت بالاتری دارند که این قیمت بالاتر نیز به خاطر عملکرد ویژه و خاص است. اگر دستگاه پرکن اتوماتیک تعداد نازل بیشتر نیز داشته باشد، بر روی قیمت آن تأثیر مستقیم می‌گذارد.

✅ دستگاه بطری پرکن پت نیمه اتوماتیک

 از دیگر نمونه دستگاه پرکن بطری پت می‌توان به مدل نیمه اتوماتیک آن اشاره داشت. در این مدل بخشی از کار به طور اتوماتیک توسط خود دستگاه انجام شده و بخش دیگر توسط اپراتور و نیروی انسانی انجام می‌شود، به همین منظور هنگام کار با این دستگاه به حضور دائمی ‌اپراتور نیاز است. دستگاه نیمه اتوماتیک قیمت پایین‌‌تری نسبت به نمونه تمام اتوماتیک دارد ولی میزان تولید آن‌ها در ساعت کم‌‌تر است. این دستگاه‌ها برای مجموعه‌های کوچک و یا تولیدی‌هایی که حجم کمی‌ سفارش در روز دارند انتخاب بسیار مناسبی است.

 انواع دستگاه پرکن بطری پت

خرید دستگاه بطری پر کن پت ارزان

پس از بررسی دستگاه بطری پرکن پت و انواع آن، به خرید می‌رسیم. بدون شک هر مجموعه به دنبال خرید بهترین محصول و دستگاه با قیمتی ارزان است. اگر قصد خرید دستگاه پرکن بطری پت عمده دارید می‌توانید آن را با قیمت ارزان‌‌تر تهیه کنید. در خرید این دستگاه‌ها توجه به فروشگاه موردنظر، برند تولیدی، ویژگی‌ها و مشخصات دستگاه، جنس بدنه و موارد دیگر بسیار حائز اهمیت است.

هرچه این دستگاه پیشرفته‌‌تر و تعداد نازل بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز بالا می‌رود؛ در مقابل دستگاه‌های نیمه اتوماتیک یا دستی با تعداد نازل کم‌‌تر قیمت پایین‌‌تری دارند. هر فرد و مجموعه متناسب با میزان تولید روزانه و نیاز خود می‌تواند انواع مختلفی از دستگاه‌های پرکن بطری پت را انتخاب و خریداری کند.

خرید دستگاه بطری پر کن پت ارزان

تشخیص دستگاه پرکن بطری پت اصل

در خرید دستگاه پرکن بطری تشخیص اصل یا تقلبی بودن دستگاه بسیار اهمیت دارد. از آن جایی که این دستگاه به طور مستقیم با محصول نهایی و بسته بندی آن در ارتباط است، تأثیر به سزایی بر روی کیفیت محصول می‌گذارد. اگر دستگاه‌های فیک و یا بی‌کیفیت برای کار بسته بندی خود استفاده کنید محصول شما اصالت و کیفیت خود را از دست داده و در کنار آن شاهد هدر رفت زیاد مواد خواهید بود. به همین منظور توصیه می‌کنیم که دستگاه پرکن خود را از مجموعه‌های معتبر خریداری کنید.

 ازآن جایی که قیمت این دستگاه بالا است، خرید بدون تحقیق و یا خرید ناموفق ضرر بالایی برای مجموعه‌ها به همراه می‌آورد.

تشخیص دستگاه پرکن بطری پت اصل

جمع بندی

 دستگاه‌های پرکن پت یکی از پرکاربردترین انواع دستگاه‌های مورد استفاده در خط تولید صنایع مختلف هستند. این دستگاه‌ها را برحسب مکانیسم عملکرد، نوع مایع موردنظر و همچنین ظرف تقسیم بندی می‌کنند؛ به همین دلیل امروزه شاهد انواع دستگاه پرکن بطری پت هستیم. دستگاه مورد استفاده برای این بطری‌ها در مدل‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و با تعداد یک تا شش نازل قابل خریداری هستند.

 

سوالات متداول

✅بطری پت چیست؟

 پت یکی از انواع مواد مورد استفاده برای بسته بندی، ساخت و تولید بطری، گالن و … است که از آن برای نگه‌داری انواع نوشیدنی‌ها مانند آب، آب‌میوه‌ها و یا حتی مواد شیمیایی استفاده می‌کنند.

✅دستگاه بطری پرکن پت چیست؟

 این دستگاه یکی از دستگاه‌های صنعتی بسیار پرکاربرد برای پر کردن مایعات موردنظر در بطری‌های پت است.

✅انواع دستگاه پرکن بطری پت به چه صورت است؟

 دستگاه پرکن را از جنبه‌های مختلفی تقسیم بندی می‌کنند که برای پرکن بطری پت شاهد انواع دسته‌های یک نازل، 2 نازل تا 6 نازل، دستگاه پرکن اتوماتیک و همچنین دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک هستیم.

✅در خرید دستگاه بطری پرکن پت توجه به چه نکاتی حائز اهمیت است؟

 در خرید این محصول باید به اصالت آن توجه داشت و همچنین دیگر موارد نظیر جنس بدنه، برند تولیدی، سال تولید و …را مورد بررسی قرار داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *