خرید دستگاه پرکن تیوپ محصولات آرایشی بهداشتی

خرید دستگاه پرکن تیوپ محصولات آرایشی و بهداشتی

یکی از مهم‌‌ترین و حیاتی‌‌ترین بخش‌ها در صنایع مختلف نظیر صنایع آرایشی بهداشتی، مواد غذایی، صنعت رنگ و… بخش پر کردن است. پرکن‌ها دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نوع محصول و نوع ‌‌تیوپ انتخاب می‌شوند. در این محتوا به طور تخصصی به بررسی دستگاه پرکن تیوپ محصولات آرایشی بهداشتی می‌پردازیم.

این محصولات باید در شرایط کاملا بهداشتی و به دور از هرگونه آلودگی، دخالت مستقیم نیروی انسانی و … در ظرف نهایی بسته بندی شوند، به همین منظور استفاده از این دستگاه‌ها برای رعایت نکات بهداشتی بسیار مهم است. همچنین با استفاده از پرکن برای بسته بندی محصولات بهداشتی، از هدر رفت محصول جلوگیری می‌شود.

دستگاه پرکن تیوپ محصولات آرایشی بهداشتی

محصولات آرایشی بهداشتی را معمولاً در تیوپ های پلاستیکی یا گاها فلزی پر می‌کنند، بر همین اساس نوع دستگاه پرکن آن‌ها متفاوت است. همچنین ضمن توجه به جنس تیوپ باید به غلظت و چگالی و گرانروی و نوع محصول نیز توجه داشت.

برای خرید دستگاه پرکن تیوپ محصولات آرایشی بهداشتی باید به بودجه اولیه، نوع محصول، نوع خط تولید، شرایط سفارش مشتری و موارد این‌چنینی توجه کرد و دستگاه پرکن مورد نظر را از نوع دستی، اتوماتیک یا نیمه اتومات انتخاب کرد. بدون شک برای فعالیت‌های صنعتی و در مقیاس گسترده دستگاه پرکن تیوپ تمام اتوماتیک بهترین انتخاب است. در یک توضیح کامل‌‌تر دستگاه پرکن تیوپ یک دستگاه منحصربه‌فرد است که با روی کار آمدن آن شاهد رشد چشمگیری در صنعت بسته بندی محصولات شدیم. به دلیل آن که محصولات آرایشی و بهداشتی باید در شرایط خاص بسته بندی شوند و بسته بندی آن‌ها باید کاملاً محکم و مقاوم بماند، دستگاه‌های پرکن در صنایع آن‌ها بسیار پراهمیت است.

همان طوری که گفتیم برای انتخاب نوع دستگاه، نوع و جنس تیوپ نیز اهمیت بالایی دارد به همین منظور خوب است که ابتدا انواع ‌‌تیوب‌های مورد استفاده در صنعت آرایشی بهداشتی را مورد مطالعه قرارداده و درنهایت متناسب با نوع محصول و نوع تیوپ دستگاه پرکن مناسب آن را انتخاب کنید.

دستگاه پرکن تیوپ محصولات آرایشی بهداشتی

انتخاب نوع و جنس تیوپ

برای خرید دستگاه پرکن تیوب محصولات آرایشی بهداشتی ابتدا باید نوع تیوپ موردنظر را انتخاب کرد. از نخستین عوامل در انتخاب تیوپ می‌توان به عدم برهمکنش بین ماده پر شده و دیواره داخلی تیوپ اشاره داشت. به طور معمول بیشترین انواع تیوب‌های به کار رفته در این صنایع از نوع پلاستیکی هستند. به طوری که شاهد انواع ‌‌تیوب‌های پلاستیکی برای پر کردن خمیر دندان، انواع کرم‌ها، کرم پودر، دیگر محصولات بهداشتی نظیر شوینده‌ها، کرم‌های مراقبتی و موارد این چنینی هستیم.

اما دیده شده که محصولات آرایشی بهداشتی در تیوب‌های فلزی یا آلومینیومی و لمینتی ‌نیز پر می‌شوند. به طوری که شاهد کاربرد انواع این تیوب‌ها در بسته‌بندی پمادهای درمانی مانند پماد بتامتازون، پمادهای سوختگی، زینک و موارد متنوع دیگر هستیم.

پس از آن که انواع تیوپ ازنظر جنس را شناختید می‌توانید متناسب با آن نوع دستگاه پرکن را انتخاب کنید. البته در این انتخاب تنها ‌‌تیوپ تأثیر ندارد بلکه غلظت و جنس محصول نیز در نوع دستگاه پرکن آن مؤثر است.

انتخاب نوع و جنس تیوپ

انواع دستگاه پرکن تیوپ محصولات آرایشی بهداشتی کدامند؟

به طور کلی دستگاه‌های پرکن را برحسب نوع عملکرد یا جنس محصول تقسیم‌بندی می‌کنند. برحسب مکانیسم عملکرد شاهد سه نمونه دستگاه پرکن دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک هستیم.

✅ دستگاه پرکن ‌‌تیوپ تمام اتوماتیک

پرکاربردترین مدل از دستگاه‌های پر کن، نمونه تمام اتوماتیک آن است که برای صنایع مختلف به خصوص کارخانه‌های بزرگ کاربرد دارد. این دستگاه هیچ نیازی به دخالت نیروی انسانی و حضور اپراتور ندارد و تمامی ‌پروسه پر کردن و بسته بندی محصول با سرعت بسیار بالا و بدون نیاز به حضور شخص انجام می‌شود.

این دستگاه‌ها برای کارخانه‌‌هایی با سفارشات بالا و خط تولید وسیع بسیار مناسب است. ازجمله مزایای استفاده از این نمونه دستگاه پرکن تیوپ محصولات آرایشی بهداشتی می‌توان به ظرفیت بسته بندی بسیار بالا در ساعت، قابلیت استفاده برای انواع ‌‌تیوب‌های آلومینیومی‌، پلاستیکی و لمینتی، مجهز به سیستم خودکار تیوپ گذار، مجهز به سیستم خودکار درج، مجهز به سیستم شستشوی اتوماتیک و… اشاره داشت.

سفارش انواع دستگاه پرکن مایعات

حرفه ای ترین و باکیفیت ترین دستگاه های بسته بندی و پرکن مایعات را از رادان ماشین بخرید.

✅ دستگاه پرکن ‌‌تیوپ نیمه اتوماتیک

دستگاه پرکن ‌‌تیوپ نیمه اتوماتیک از دیگر انواع پرکن‌ها است که از نظر عملکرد نسبت به مدل تمام اتوماتیک کمی‌ ضعیف‌‌تر است اما در مقابل قیمت مناسب‌‌تری دارد. معمولاً این دستگاه برای کارخانه‌های کوچک که تازه احداث شده‌اند مناسب است تا در ابتدای کار خود هزینه زیادی بابت دستگاه پرداخت نکنند. در این دستگاه‌ها نیمی ‌از پروسه به طور اتوماتیک و نیمه دیگر با دخالت نیروی انسانی و اپراتور انجام می‌شود. به طوری که نیروی انسانی ‌‌تیوب را به سمت نازل مخصوص آن هدایت می‌کند.

ظرفیت بسته بندی این دستگاه در مقایسه با نمونه تمام اتوماتیک کم‌‌تر است اما با این وجود در هر ساعت چیزی بین 1000 تا 1500 تیوب را پر می‌کند. از این نمونه برای انواع ‌‌تیوب‌های پلاستیکی، لمینتی و آلومینیومی در صنایع آرایشی و بهداشتی می‌توان استفاده کرد.

✅ دستگاه پرکن ‌‌تیوپ دستی

و اما دستگاه پرکن ‌‌تیوپ دستی که عملکردی بسیار ساده‌تری دارد و در مقابل قیمت آن نیز به شدت ارزان‌‌تر است. این دستگاه برای کارخانه‌های کوچک و تازه احداث شده مناسب هستند و معمولاً از آن‌ها برای بسته بندی محصولاتی خاص و شوینده‌ها و مواد آرایشی بهداشتی همچون لوسیون و پماد و … استفاده می‌کنند.

این دستگاه‌ها به حضور دائمی ‌اپراتور نیاز دارند و از جمله ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به قابلیت استفاده برای ‌‌تیوب لمینتی و پلاستیکی، قیمتی مقرون‌به‌صرفه، بسته بندی 400 تا 600 عدد تیوب در هر ساعت، سرعت پایین برای پر کردن تیوپ محصولات حساس و شیمیایی و موارد این چنینی اشاره داشت.

 انواع دستگاه پرکن تیوپ محصولات آرایشی بهداشتی کدامند؟

خرید دستگاه پرکن تیوپ محصولات آرایشی بهداشتی از رادان ماشین

پس از آن که به بررسی انواع تیوپ و انواع دستگاه پرکن تیوب برای محصولات آرایشی و بهداشتی پرداختیم، بدون شک به دید درست نسبت به انتخاب این دستگاه رسیده‌اید. برای مشاهده قیمت دستگاه پرکن تیوپ محصولات آرایشی بهداشتی تنها کافی است به صفحه پرکن تیوپ محصولات آرایشی بهداشتی سایت رادان ماشین مراجعه کرده و از بین دستگاه‌های پرکن تیوپ، نمونه موردنظر خود را انتخاب و قیمت آن را مشاهده کنید.

پس از تصمیم گیری نهایی می‌توانید محصول را در سبد خرید خود قرار داده و با پرداخت هزینه آن، خریدی مطمئن و ایمن داشته باشید. مجموعه رادان ماشین در تلاش است تا بهترین و باکیفیت‌‌ترین انواع دستگاه‌های پرکن از نوع دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک را در اختیار خریداران عزیز و کارخانه داران قرار دهد.

جمع‌بندی

پر کردن محصولات در ظرف‌های مخصوص دغدغه بزرگ صنایع است که این امر امروزه با انواع دستگاه‌های پرکن انجام می‌شوند. بسته به غلظت محصولات آرایشی بهداشتی می‌توان از انواع پرکن‌های اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک و از نوع پمپی، ثقلی و یا سیلندر پیستونی استفاده کرد.

 

سوالات متداول

✅دستگاه پرکن تیوپ محصولات آرایشی بهداشتی برای چه مواردی به کار می‌رود؟

از این دستگاه‌ها برای پر کردن انواع کرم‌های آرایشی، پمادها، شوینده‌های صورت و …استفاده می‌کنند.

✅انتخاب پرکن محصولات آرایشی بهداشتی بر چه اساسی است؟

برای انتخاب این دستگاه نوع محصول و گرانروی آن، میزان تولید در هر ساعت، بودجه جهت خرید و… موثر هستند.

✅کدام نوع از انواع پرکن برای محصولات آرایشی بهداشتی کاربرد دارند؟

به طور کلی پرکن‌ها بر حسب مکانیسم به سه دسته دستی، اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم می‌شوند که برای پر کردن محصولات آرایشی بهداشتی نمونه‌های اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک و از نوع سیلندر و پیستون و پمپی مناسب‌تر هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *