خرید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

0 تا 100 راه اندازی خط تولید مایع ظرفشویی

پر کردن محصولات تولیدی یک کارخانه در ظرف‌های مورد نظر دغدغه تمامی تولیدکنندگان از گذشته تا به امروز است؛ اما با روی کار آمدن انواع دستگاه‌های پرکن این مشکل برطرف شد و امروز شاهد نمونه‌های مختلف پرکن برای بسته‌بندی هر نوع محصول هستیم. یکی از انواع این محصولات می‌توان به مایع ظرفشویی اشاره کرد که دستگاه پرکن مایع ظرفشویی عملکردی اختصاصی برای همین نوع مایع را دارد.

از آن جایی که مایع ظرفشویی غلظت بالایی دارد، باید از نوع خاصی دستگاه پرکن مایعات برای پر کردن این محصول در ظرف مورد نظر استفاده کرد. دستگاه پرکن مایعات غلیظ یکی از چندین تجهیزاتی است که شما برای راه اندازی خط تولید مایع ظرفشویی نیاز دارید. به همین منظور در این محتوا اطلاعاتی در رابطه با این دستگاه پرکن در اختیار شما قرار می‌دهیم تا درصورتی که قصد خرید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی دارید، بهترین نمونه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

قیمت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

قیمت این دستگاه با توجه به نوع پرکن آن متفاوت است. به طورکلی دستگاه‌های پرکن برحسب نحوه عملکرد به سه دسته پرکن دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم می‌شوند:

  • با خرید دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک، تمام مراحل پرکردن و بسته بندی به صورت اتوماتیک انجام میشود و نیاز به اپراتورهای اضافی ندارید. لذا تعداد خروجی محصولات نیز بیشتر از مابقی دستگاه ها میباشد.
  • اما با خرید دستگاه مایع پرکن نیمه اتوماتیک بخشی از کار توسط دستگاه و بخش دیگر با حضور اپراتور انجام می‌شود و قیمتی متوسط دارد.
  • در نمونه دستی تمامی ‌مراحل توسط اپراتور انجام شده و در نتیجه قیمت خیلی کمتری دارد.

هریک از انواع پرکن‌ها بر حسب مکانیسم، عملکرد خاص خود را ارائه می‌دهند که در نتیجه آن شاهد تفاوت قیمت بین این سه نمونه از دستگاه هستیم. اما ازآن جایی که مایع ظرفشویی جزو مایعات غلیظ به شمار می‌آید، نمی‌توان از نمونه دستی برای پر کردن آن استفاده کرد.

به طورکلی قیمت این دستگاه پرکن مایع ظرفشویی بر حسب ابعاد، سایز، نوع عملکرد و… متفاوت است و متناسب با بودجه و سلیقه فرد سفارش‌دهنده تعیین می‌شود. به عنوان مثال دستگاه‌های حجیم‌تر نسبت به نمونه با ابعاد کوچک‌تر قیمت بالاتری دارند.

همچنین با تهیه این دستگاه ها شما میتوانید خط تولید شامپو، خط تولید شوینده، خط تولید لوازم آرایشی، خط تولید روغن موتور و هر محصولی که به صورت غلیظ باشد و در ظروف مشابه پر شود را راه اندازی کنید و از آن کسب درآمد داشته باشید.

قیمت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

یک نمونه از دسته‌بندی پرکن‌ها که در بخش قبل توضیح دادیم بر حسب مکانیسم عملکرد بود، اما دسته‌بندی دیگری نیز برای پرکن مایعات وجود دارد که بر حسب غلظت محصول تعیین می‌شود. در این صورت شاهد رنج وسیعی از پرکن‌ها برای مایع ظرفشویی هستیم.

✅ پرکن سیلندر پیستونی

یکی از انواع دستگاه‌هایی که برای پر کردن مایعات غلیظ مورد استفاده قرار می‌گیرد، پرکن سیلندر پیستونی است. در این نمونه از پرکن‌ها از سیلندر و پیستون به منظور تأمین انرژی جهت حرکت و پر شدن ظرف نهایی از مایع موردنظر استفاده می‌شود.

✅ پرکن پمپی

از دیگر انواع دستگاه‌های پرکن برای مایع ظرفشویی می‌توان به پرکن با سیستم پمپی اشاره کرد. در این پرکن‌ها از یک پمپ جانبی برای تأمین انرژی و تسریع حرکت مایع به سمت ظرف نهایی استفاده می‌شود.

در ادامه عملکرد این دستگاه، ظرف مورد نظر روی نوار نقاله پرکن قرار گرفته و دهانه آن به طور کاملاً کیپ به نازل می‌چسبد، درنهایت با حرکت مایع به سمت نازل و وارد شدن آن به ظرف مورد نظر عملیات پر شدن انجام می‌شود. درصورتی که دستگاه به‌طور تمام اتوماتیک باشد پروسه بسته‌بندی نیز توسط خود دستگاه صورت می‌گیرد.

در ادامه مسیر تولید، نیاز به یک دستگاه درب بند اتوماتیک دارید تا درب های ظرف ها رو ببندد. همچنین نیاز به یک دستگاه لیبل چسبان برای چسباندن طرح و لیبل کمپانی شما است.

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

قیمت انواع دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

همان‌طور که گفتیم دستگاه‌های پرکن تنوع بالایی داشته و هر نمونه از آن‌ها با توجه به نوع عملکرد قیمت مختلفی دارند. به عنوان مثال نمونه تمام اتوماتیک در مقابل نمونه نیمه اتوماتیک و یا دستی قیمت بالاتری دارد. همچنین پر کن از نوع پمپی و یا سیلندر پیستونی در مقابل نمونه ثقلی قیمت بیشتری دارد.

اما این قیمت بر حسب تعداد نازل نیز متغیر است. به طورکلی دستگاه‌های پرکنی که برای پر کردن مایع ظرفشویی بکار می‌روند، دارای تعدادی نازل هستند که این نازل‌ها برحسب ظرفیت دستگاه قابل تغییرند. به کمک این نازل می‌توان حجم موردنظر از ظرف را در یک زمان معین از مایع مانند مایع ظرفشویی پر کرد. معمولاً دستگاه پرکن مایع ظرفشویی به طور تک نازل، دو نازل و تا ده نازل قابل تهیه هستند که هر چه تعداد نازل بیشتر، قیمت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی نیز بیشتر می‌شود.

سفارش انواع دستگاه پرکن مایعات

حرفه ای ترین و باکیفیت ترین دستگاه های بسته بندی و پرکن مایعات را از رادان ماشین بخرید.

بهترین دستگاه برای پر کردن مایع ظرفشویی

بهترین دستگاه برای پر کردن مایع ظرفشویی برحسب نیاز یک مجموعه انتخاب می‌شود. به عنوان مثال اگر مجموعه دارای حجم بالای سفارش در یک روز است و نیاز دارد در هر ساعت تعداد زیادی از مایع ظرفشویی در ظرف پر کند، باید از نمونه‌های تمام اتوماتیک با تعداد نازل بالا خریداری شود. در مقابل اگر مجموعه در شروع کار خود است و بودجه کافی برای خرید دستگاه پیشرفته ندارد، می‌تواند از نمونه‌های نیمه اتوماتیک یا نمونه‌های تمام اتوماتیک با تک نازل خریداری کند که ضمن کارایی مناسب، قیمتی مقرون به‌صرفه‌تر نیز داشته باشد.

بهترین دستگاه پرکن مایع ظرفشویی دستگاهی است که در زمان مناسب حجم کافی از این محصول را بسته‌بندی کند و در کنار آن دارای کمترین هدر رفت محصول نیز باشد. همچنین از آن جایی که مایع ظرفشویی یک مایع غلیظ است، دستگاه باید توانایی انتقال و مکش خوبی داشته باشد تا بتواند این مایع را به ظرف منتقل کند.

از دیگر ویژگی‌های بهترین دستگاه پرکن مایع ظرفشویی، داشتن جک‌هایی با کیفیت مناسب است. به طوری که هرچه کیفیت این جک‌ها بهتر باشد، طول عمر دستگاه پرکن بیشتر بوده و در کوتاه مدت به تعویض نیاز پیدا نمی‌کند. بهترین دستگاه پرکن مایعات ظرفشویی باید به طور کاملاً محکم اتصال بین نازل و ظرف نهایی را داشته باشد. به همین منظور هنگام خرید حتماً به این مسئله دقت کنید.

بهترین دستگاه برای پر کردن مایع ظرفشویی

خرید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی از رادان ماشین

پس از بررسی انواع دستگاه پرکن مایع ظرفشویی و قیمت آن‌ها، به خرید می‌رسیم. درصورتی که قصد خرید این دستگاه را دارید تنها کافی است با مشاوران شرکت رادان ماشین در تماس باشید. مشاورین ما از ابتدا تا شروع درآمدزایی خط تولید شما در کنارتان هستند.

در این خرید خوب است که به جنس بدنه دستگاه، تعداد نازل، سیستم عملکرد، خطی بودن، ابعاد، سرعت و همچنین خدمات پس از فروش توجه داشت. مجموعه رادان ماشین دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش است که در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال می‌توانید از کارشناسان این مجموعه راهنمایی و کمک بگیرید.

خرید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی از رادان ماشین

جمع بندی

پر کردن مایعات غلیظ مانند مایع ظرفشویی به نوع خاصی از انواع پرکن‌ها نیاز دارد. برای این منظور می‌توان از نمونه‌های پمپی یا سیلندر پیستونی و با مکانیسم تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک استفاده کرد. قیمت این محصول بسته به نوع دستگاه و ابعاد آن مختلف است که برای مشاهده قیمت‌‌ها می‌توانید از سایت رادان ماشین کمک بگیرید.

 

سوالات متداول

✅دستگاه پرکن مایع ظرفشویی چه ویژگی‌هایی دارد؟

با توجه به اینکه مایع ظرفشویی یک مایع بسیار غلیظ است، دستگاه پرکنی که برای آن مورد استفاده قرار می‌گیرد باید قدرت و مکش بالا داشته باشد. از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به نمونه‌های سیلندر پیستون و یا پمپی اشاره داشت.

✅قیمت انواع دستگاه پرکن مایع ظرفشویی به چه صورت است؟

قیمت این دستگاه بر حسب مکانیسم عملکرد، ابعاد، سرعت، جنس بدنه و بسیاری موارد دیگر تعیین می‌شود که در نتیجه آن شاهد رنج وسیعی از قیمت‌ها هستیم.

✅در خرید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی به چه نکاتی باید توجه داشت؟

در خرید پرکن مایع ظرفشویی به مکانیسم عملکرد، میزان نیاز خط تولید، ابعاد دستگاه، جنس بدنه، کیفیت جک، اتصال کامل و صحیح نازل به دهانه ظرف و … باید توجه داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *