دستگاه پرکن مایعات غلیظ چیست؟

قیمت و خرید دستگاه پرکن مایعات غلیظ ✅ (قیمت بروز)

دستگاه پرکن مایعات غلیظ چیست؟

دستگاه پرکن مایعات غلیظ از جمله دستگاه‌های پرکاربرد در کارخانه‌ها و تولیدی‌ها محسوب می‌شود. این دستگاه برای پر کردن مایعات غلیظ در ظروف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. منظور از مایعات غلیظ همان گونه که از نامش مشخص است مایعاتی که از ویسکوزیته و چگالی بالایی برخوردار هستند، همانند ژله، روغن‌ها، سس، عسل و … را می‌توان نام برد. پر کردن این مدل مایعات باید دقیق و بدون اشتباه انجام شود. زیرا هر گونه تنظیمات اشتباهی باعث به وجود آمدن خطا غیر قابل قبول و نارضایتی خریداران می‌شود. اگر ظرفیت تولید شما بالاست، دستگاه پرکن مایعات غلیظ بهتر است از نوع اتوماتیک باشد که حجم مشخصی را درون ظرف پر می‌کند و بازدهی خطوط تولید را بالا می‌برد.

همچنین موجب افزایش کیفیت محصول شده و به دلیل اتوماتیک بودن دستگاه، تعداد اپراتورها کاسته می‌شود و در نتیجه هزینه ها نیز کاهش پیدا می‌کند. اما اگر ظرفیت تولید شما کم است بهتر است از دستگاه نیمه اتوماتیک استفاده کنید. در نظر داشته باشید اگر تعداد نازل در دستگاه بیشتر از 2 عدد باشد برای خریدار به صرفه نیست. زیرا باید برای هر نازل یک اپراتور در نظر گرفته شود و هزینه کارخانه طی مدت یکسال بیشتر از خرید دستگاه اتوماتیک می‌شود. پیشنهاد رادان ماشین این است که اگر دستگاه به بیشتر از 2 نازل نیاز داشت، بهتر است از مدل اتوماتیک آن استفاده کنید.

کاربرد پرکن مایعات غلیظ

مایعات با گرانروی بالا را با دستگاه پرکن مایعات غلیظ پر می‌کنند. تزریق در این مدل دستگاه‌ها از انتهای ظروف انجام می‌شود. زیرا علاوه بر پر شدن کامل ظرف از ایجاد حباب جلوگیری می‌کند. غالبا دستگاه پر کن مایعات غلیظ در صنایع غذایی برای بسته بندی انواع مربا، ماست، شکلات، انواع رب و … در ظرف شیشه ای، فلزی و پلاستیکی کاربرد دارد. یکی از دستگاه های پرکاربرد در این زمینه دستگاه پر کن عسل است.

از صنایع دیگر می‌توان به صنعت شیمیایی برای پر کردن انواع شوینده ها، مایع ظرفشویی و پر کن روغن و… اشاره کرد. همچنین در صنعت دارویی برای پر کردن انواع شربت، استون و … می توان از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده کرد. در ادامه سه دستگاه و صنایع مختلف را برای شما لیست کرده ایم:

دستگاه پرکن عسل

عسل مایع غلیظی است که در دستگاه بر اثر گرما به مایع روان و رقیقی تبدیل شده و باعث تسهیل در عمل پر کردن می‌شود. در این دستگاه نیازی به اپراتور نیست و تمامی کارها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. برای خرید بهترین دستگاه پر کن عسل با نازلترین قیمت می‌توانید به شرکت معتبر رادان ماشین مراجعه کنید و به صورت مستقیم از سایت اقدام به خرید کنید.

دستگاه پرکن عسل

دستگاه پر کن روغن

روغن‌ها در دوسته خوراکی و صنعتی در بازار موجود است که برای بسته بندی آن‌ها باید از دستگاه پرکن روغن خوراکی و دستگاه پرکن روغن موتور استفاده شود. آپشن‌هایی که بر روی دستگاه قرار می‌دهند در قیمت دستگاه تاثیر می‌گذارد. مایع روغن دارای غلظت بالایی است و برای پر کردن ظروف باید از مکانیسم خاصی استفاده شود تا باعث افزایش سرعت در کار شده و از هدر رفتن آن جلوگیری شود. در این دستگاه هر چه قدرت موتور بیشتر باشد می‌توانید از تعداد نازل‌های بیشتری استفاده کنید.

سفارش انواع دستگاه پرکن مایعات

حرفه ای ترین و باکیفیت ترین دستگاه های بسته بندی و پرکن مایعات را از رادان ماشین بخرید.

دستگاه مایع ظرفشویی

یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های پر کن مایعات غلیظ در صنایع بهداشتی، دستگاه پرکن مایع ظرفشویی است که کارفرما با مناسب‌ترین قیمت می‌تواند این دستگاه را تهیه کند. این پر کن در اندازه و ظرفیت‌های مختلف در شرکت رادان ماشین طراحی و تولید می‌شود که موجب تسریع در تولید محصولات می‌شود. دستگاه مایع ظرفشویی مجهز به نازل است که تعداد نازل به حجم و ظرفیت دستگاه بستگی دارد و از تک نازله تا 10 نازله قابل تولید است.

صنایع مواد غذایی: سس، شیره خرما، ارده، عسل، شکلات، ماست و …

صنایع مواد دارویی: انواع شربت و لوسیون‌ها و…

صنایع مواد آرایشی و بهداشتی: لاک، استون، شامپو، مایع ظرفشویی و…

صنایع مواد شیمیایی: روغن موتور، گریس، وازلین  و …

دستگاه مایع ظرفشویی

انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ :

دستگاه پرکن مایعات غیظ برای پر کردن مایعات با ویسکوزیته بالا کاربرد دارد که برای مواردی مثل عسل، ارده، شکلات و … استفاده می‌شود. این دستگاه در اندازه و ابعاد مختلفی متناسب با نیاز کارفرما در مدل‌های اختصاصی در رادان ماشین طراحی و تولید می‌شود. انواع دستگاه پر کن مایعات بر اساس سه مکانیزم تولید و ساخته می‌شود که در ادمه به بررسی دستگاه‌های پرکن مایعات غلیظ می‌پردازیم.

انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن مایعات سیلندر پیستونی

در این دستگاه مایعات بر مبنای گنجایش سیلندر در ظروف پر می‌شود یعنی بر اساس حجم دستگاه، حجم ظرف تنظیم می‌شود. مکانیزم پر کردن این دستگاه بر پایه سیلندر پیستون است. سیلندر موجود در دستگاه موجب حرکت روان مایعات غلیظی چون عسل، گریس، وازلین، شکلات صبحانه و … می‌شود. بعضی ازمایعات قبل از پرشدن توسط دستگاه نیاز به گرما دارند تا بتوانند سریع حرکت کنند و به فرایند پر شدن سرعت دهند.

پس از فرایند پر شدن، محصول توسط نوار نقاله به سمت بقیه دستگاه‌ها بسته بندی مانند دستگاه درب بند، دستگاه لیبل چسبان، تاریخ زن و … منتقل می‌شود. از مزیت‌های دستگاه پرکن مایعات غلیظ سیلندر پیستونی می‌توان به عملکرد بالا و قیمت مناسب آن در مقایسه با دستگاه‌های پر کن گران قیمت اشاره کرد. هائز اهمیت است که علاوه بر مایعات با ویسکوزیته بالا مایعات رقیقی که به هنگام پر شدن کف نمی‌کنند را می‌توانید به وسیله این دستگاه پر کنید.

دستگاه پرکن مایعات سیلندر پیستونی

دستگاه پرکن مایعات پمپی

این دستگاه مناسب برای پر کردن مایعات غلیظ با ویسکوزیته بالا هستند که می‌توان به نمونه هایی مانند گریس، خامه، شکلات، واکس، رب و … اشاره کرد. پرکردن به وسیله پمپ از دقت دستگاه می‌کاهد اما فرایند این دستگاه به شیوه سیلندر پیستونی است که باعث بالا رفتن دقت آن می‌شود. دستگاه پرکن مایعات غلیظ پمپی را می توان به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک سفارش داد که در مدل نیمه اتوماتیک نیاز به اپراتور است و در اتوماتیک آن تمام کارها توسط دستگاه انجام می‌شود.

دستگاه پرکن مایعات روتاری

دستگاه پرکن مایعات غلیظ روتاری برای پر کردن مایعات غلیظ مانند، خامه، ماست، پنیر و … استفاده می‌شود. فرایند عملکرد این دستگاه به صورت اتوماتیک طراحی شده که در هنگام سفارش باید اندازه ظرفی را که قرار است پر شود را در نظر بگیرید. به این دلیل که قالب‌های دستگاه بر مبنای سایز ظروف تولید می‌گردد. روش کار این دستگاه بدین صورت است که قالب در دستگاه قرار می‌گیرد سپس مواد به وسیله نازل با مکانیزم سیلندر پیستونی به داخل ظروف تزریق شده و محصول توسط بازوی پنوماتیکی به خارج از دستگاه روانه می‌شود. از مزایای این دستگاه می‌توان به فضای کمی که اشغال می‌کند اشاره کرد.

دستگاه پرکن مایعات روتاری

منظور از ویسکوزیته یا غلظت بالا چیست؟

به مقاومت ماده و مایع  در برابر جاری شدن را ویسکوزیته می‌گویند. امروزه میزان سیال را در مایعات مختلف، ژل‌ها و حتی جامدات آزمایش و اندازه گیری می‌کنند تا مقدار معینی را مشخص و از آن برای کاربردهای مختلف استفاده ‌کنند. پس اولین معیار برای تشخیص نوع دستگاه بسته بندی مایعات، میزان ویسکوزیته و چگالی مواد است. چنانچه چگالی مواد بالا باشد باید از دستگاه‌ پرکن مایعات غلیظ استفاده کنید همچون گریس، شیره خرما، مربا و انواع روغن نمونه ای از مایعات با غلظت بالا هستند.

چنانچه ویسکوزیته و غلطت مواد پایین باشد مایع روان است و برای دستگاه پرکن مایعات رقیق کاربرد دارد مانند آب، آبمیوه، جرم گیر و … را می‌توان نام برد. برای پر کردن مایعات غلیظ باید از مکانیزمی استفاده کنید که از حساسیت بالایی برخوردار باشد. زیرا کوچکترین اشتباه در تنظیمات و طراحی موجب به وجود آمدن مشکلاتی غیر قابل جبران می‌گردد. پس بهتر است از دستگاه پر کن مایعات سیلندر پیستونی استفاده شود. به این دلیل که علاوه بر سرعت، دقت بالایی در پر کردن مایعات زیر یک لیتر دارد.

منظور از ویسکوزیته یا غلظت بالا چیست؟

ساخت دستگاه پرکن مایعات غلیظ

ساخت دستگاه پرکن مایعات غلیظ به اساس حجم مورد نیاز کارفرما و پوسته ظاهری دستگاه‌ها با هم متفاوت است. برای نمونه دستگاه پرکن مایعات مواد شوینده با دستگاه پر کن عسل در مدل و اندازه متفاوت هستند. شرکت رادان ماشین با در نظر گرفتن دانسته‌هایی در مورد نوع محصول، اندازه ظروف و حجم تولید اقدام به طراحی و ساخت دستگاه می‌کند. این شرکت آماده عرضه  خدمات و برنامه ریزی برای  طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی است.

همچنین کارفرما می‌تواند برمبنای ظرفیت مورد نیاز دستگاه پر کن مایعات غلیظ خود را به صورت اختصاصی در شرکت رادان ماشین سفارش دهد. تمامی ماشین آلات در رادان ماشین دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش هستند. زیرا گاهی از دستگاه‌ها پس از خرید نیاز به اتصال و سرویس دارند که این نیاز نیز توسط این شرکت معتبر رسیدگی می‌شود. برای اطلاع از قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ می توانید با کارشناسان فنی شرکت رادان ماشین در ارتباط باشید و از آن‌ها در زمینه اطلاعات فنی دستگاه مشاوره رایگان بگیرید.

ساخت دستگاه پرکن مایعات غلیظ

فروش دستگاه پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن مایعات غلیظ از نوع ماشین آلات صنعتی است که برای بسته بندی مایعات با چگالی بالا کاربرد دارد. دستگاه‌ پر کن مایعات برای تزریق مایع درون ظروف پلاستیکی، فلزی و شیشه ای طراحی و تولید می‌شود. امروزه مکانیزم سیلندر پیستونی در مقابل مکانیزم ثقلی و پمپی کارآمد ترین روش برای پر کردن مایعات است. انواع مختلف این دستگاه‌هایی که به شما معرفی کردیم در رادان ماشین به فروش می‌رسد.

شرکت رادان ماشین تمام تجهیزات صفرتا صد ماشین آلات صنعتی را طراحی و تولید می‌کند و به دست خریداران گرامی می‌رساند. رادان ماشین فروش دستگاه پرکن مایعات غلیظ را در راس کار خود قرار داده است و کیفیت بالا دستگاه را تضمین می‌کند تا  بتواند در این عرصه رضایت مشتری را جلب کند. زیرا اصلی‌ترین هدف شرکت رادان ماشین جلب رضایت مشتری است که در این زمینه موفق بوده است.

فروش دستگاه پرکن مایعات غلیظ

قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ

بدست آوردن شرکت تامین کننده ماشین آلات صنعتی معتبر بالاخص خرید دستگاه‌های پر کن مایعات برای کارفرما بسیار دشوار است. به این دلیل که تولید کنندگان فراوانی در این حوزه کار می‌کنند که ارتباط با آن‌ها به صورت مستقیم و بدون واسطه امکان پذیر نمی‌باشد. رادان ماشین این امکان را برای شما فراهم کرده است که به راحتی و از طریق سایت با تامین کنندگان به شکل مستقیم در ارتباط باشید و از ماشین آلات موجود در این مجموعه بهرمند شوید. هائز اهمیت است که رادان ماشین به عنوان تولید کننده شناخته شده، دستگاه‌های صنعتی را با ارائه خدمات خاص در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

از جمله ماشین آلات عرضه شده در مجموعه رادان ماشین دستگاه پرکن مایعات است که قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ با توجه به ویژگی‌ها و کاربردهای فوق العاده که دارد در این شرکت نسبت به رقبا بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. قیمت دستگاه پر کن مایعات به دلیل کاربردهای مختلفی که دارد از تنوع بسیاری برخوردار است، از این رو دارای قیمت‌های متفاوتی نیز می‌باشد. برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ می توانید با کارشناسان متخصص رادان ماشین مشورت کنید تا بهترین انتخاب ممکن را برای خرید داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *